BBQ Wedstrijd

Dinsdag, 30 mei 2023

BBQ Wedstrijd 2023

Beste leden van HSV De polder en HSV Het Kanaal Mill

Anders als andere jaren is het ons een genoegen om ook leden van HSV Het Kanaal in Mill uit te nodigen voor de “koppel” viswedstrijd voor alle seniorleden met aansluitend een barbecue welke alleen voor deelnemende vissers is. Leden kunnen een niet-lid introduceren als vispartner, deze hebben wel een hogere eigen bijdrage in de barbecue.

Het koppel kan bestaand uit alle mogelijke combinaties, senior met partner (echtgenote/vriendin), senior met een junior (vader of moeder, met kind, neefje etc.), senior met senior etc. mee vissende gezinsleden hoeven geen lid te zijn.

Deze “wedstrijd” is op zondag 2 juli 2023 bij onze visvijver De Kampse Plas.

Opgave kan met een vispartner of individueel dan loten wij de koppels.

Er kunnen maximaal 25 koppels deelnemen, hier geldt volgorde van inschrijving incl betaling.

Aanwezig om 10.30 uur, vissen is van 12.00 tot 16.00 uur. Hengelkeuze is vrij, echter de maximale visafstand is 15 meter bij gebruik feeder! Prijsuitreiking met aansluitend barbecue van 16.45 tot ±20.00 uur.

Eigen bijdrage voor leden: € 10 pp voor volwassenen en junioren (14 tm 17 jaar) en kinderen tm 13 jaar gratis, voor niet leden € 7,50 pp extra (dus € 17,50)

Voor info kunt u bellen: Francois Jacobs 06-53694067 of Geert Janssen 06-12241500<br>

Opgeven t/m vrijdag 23 juni bij Francois Jacobs Kerkstraat 16b te Haps of Geert Janssen Burg.Moorenstraat 53 te Haps tegen contante betaling

We hopen dat we samen een goede vismiddag hebben en een gezellige afsluiting met barbecue<br>